دو قشر از مردم همیشه بدبختن:. یکی اونایی که حرف هیچکس رو گوش نمیدن (خودرای)

دو قشر از مردم همیشه بدبختن:. یکی اونایی که حرف هیچکس رو گوش نمیدن (خودرای)

دو قشر از مردم همیشه بدبختن :
یکی اونایی که حرف هیچکس رو گوش نمیدن (خودرای)
یکی هم اونایی که حرف همه رو گوش میدن (دهن بین)
وینستون چرچیل