یکی از دروازه‌های شهر تهران در زمان قاجار

یکی از دروازه های شهر تهران در زمان قاجار

عبور و مرور به داخل شهر تهران از طریق دروازه ها و پرداخت عوارض به اتاقکی که کنار این دروازه ها ایجاد شده بود میسر بود.

🌎 @history_1