🔴 اجرای فرصت مطالعاتی دانشجویان در پژوهشگاه علوم ورزشی

🔴 اجرای فرصت مطالعاتی دانشجویان #دکتری در پژوهشگاه علوم ورزشی

🔸 پژوهشگاه علوم ورزشی، دانشجویان دوره دکتری دانشگاه‌های سراسر کشور را برای گذراندن فرصت مطالعاتی کوتاه مدت جذب می‌کند.

🔸 این پژوهشگاه به‌عنوان مرجع علمی پژوهش ورزش کشور آمادگی جذب دانشجو برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت (شش تا نه ماهه) را دارد.

🔸 دانشجویان متقاضی می‌توانند از ظرفیت‌های موجود پژوهشگاه استفاده کنند. پذیرفته‌شدگان در این دوره‌ها از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه بهره‌مند خواهند شد.

🔸 دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از کسب اطلاع از شرایط پذیرش به مطالعه سوابق اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه و سایر اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها که به شکل تمام‌وقت یا پاره‌وقت با پژوهشگاه همکاری دارند، اقدام کرده و به مذاکره با این اعضا مبادرت کنند تا پس از کسب موافقت آنها، نامه پذیرش و دعوت‌نامه پژوهشگاه را دریافت کنند.

🔸 ادامه روند پذیرش نیز در دانشگاه مبدا و سازمان امور دانشجویان انجام می‌شود که بخشنامه‌های جاری در سایت این سازمان قابل‌مطالعه است.

🔸 شرایط دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدا بر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می‌شود بنابراین دانشجویان می‌توانند در گام نخست از شرایط دانشگاه خود اطلاعات لازم را کسب و چنانچه دارای شرایط لازم بودند، اقدام به مکاتبه با اعضای هیات‌علمی پژوهشگاه علوم ورزشی کنند.

🎓 @PhdHi