شبکه جامعهشناسیبررسی تحلیلی جامعهشناختی و سیاستگذاری اجتماعیپشتیبانی و ارتباط با ما اینستاگرام: کانال انگاره (برادرخوانده):کار علوم اجتماعی
رنج را دوست ندارم. هرگز دوست نخواهم داشت. اما باید قبول کنم آموزگار خوبی ست
رنج را دوست ندارم. هرگز دوست نخواهم داشت. اما باید قبول کنم آموزگار خوبی ست. ما عمرمان را با نابود کردن کسانی که به آن ها نزدیک می شویم سپری می کنیم و به نوبه ی خود نابود می شویم.
رستگاری در این است که اگرچه نابود، اما زنده باشیم…!
📘دیوانه وار
✍کریستین بوبن
#کتاب_بخوانیم
🌐جامعهشناسی علامه
https://t.me/joinchat/AAAAAD-FIxZ3dXAZ8P6lvw