هر کس که دو سوم از اوقات شبانه روز به خودش تعلق نداشته باشد، برده است. تفاوتی نمیکند که دولتمرد

هر کس که دو سوم از اوقات شبانه روز به خودش تعلق نداشته باشد،برده است.تفاوتی نمیکند که دولتمرد
بازرگان،یا دانشمند باشد.


#نیچه
#یادداشت

✏ کانال تلگرام و اینستاگرام:
@atu_sociology
@atu_sociology
http://tlgrm.me/atu_sociology
http://instagram.com/atu_sociology