نصف اشتباهاتمان. ناشی از این است که. وقتی باید فکر کنیم، احساس می‌کنیم

نصف اشتباهاتمان. ناشی از این است که. وقتی باید فکر کنیم، احساس می‌کنیم

نصف اشتباهاتمان
ناشی از این است که
وقتی باید فکر کنیم ، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم ،
فکر می کنیم...


✍🏻هاروکی موراکامی
#یادداشت


جامعه‌شناسی علامه
@Atu_Sociology