شبکه جامعهشناسیبررسی تحلیلی جامعهشناختی و سیاستگذاری اجتماعیپشتیبانی و ارتباط با ما اینستاگرام: کانال انگاره (برادرخوانده):کار علوم اجتماعی
شاید خوبی نداشتن امید این است که انسان هیچ گاه، نا امید نمیشود. والتر بنیامین …جامعهشناسی علامه
شاید خوبی نداشتن امید این است که انسان هیچ گاه، نا امید نمیشود
و این چیزیست که این روزها بیشتر از امید به آن نیازمندیم: نا امید نشدن!
🖊والتر بنیامین
#یادداشت
🌐جامعهشناسی علامه
https://telegram.me/joinchat/BReAMD-FIxZP1QyA8P6lvw