از آدمها بت نسازید. این خیانت است. هم به خودتان

از آدمها بت نسازید. این خیانت است. هم به خودتان

از آدمها بُت نسازید
این خیانت است
هم به خودتان
هم به خودشان
خدایی می‌شوند که
خدایی کردن نمی‌دانند!
و شما در آخر می‌شوید
سر تا پا کافرِ خدایِ خود ساخته..!

🖊فردریش نیچه

@atu_sociology