🍃🥀🌺.. با خودم می‌گفتم: باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد.. آن قدر که اشک‌ها خشک شوند

🍃🥀🌺

با خودم می گفتم: باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد.
آن قدر که اشک ها خشک شوند.
باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد و به چیز دیگری فکر کرد
باید پاها را حرکت داد و همه چیز را از نو شروع کرد...

#آنا_گاوالدا

✅ @TaranehayPayizii 👈