🍃🥀. من یاد گرفته‌ام که هیچ فرقی نمی‌کند. چه قدر خوب و وفادار باشم!

🍃🥀
من یاد گرفته ام که هیچ فرقی نمی کند
چه قدر خوب و وفادار باشم !
زیرا همیشه کسانی هستند که
لیاقتش را ندارند...
من آموخته ام کسانی را که دوستشان دارم
خیلی زود از دست می دهم!
و کسانی را که بود و نبودشان
برایم اهمیتی ندارد
همیشه در کنارم خواهم داشت!
ولی هرگز فلسفه ی هیچکدامشان را درنیافتم

#کریستین_بوبن

♥️ @TaranehayPayizii 👈