کسی‌سوال‌می‌کند. «به خاطرچه زنده‌ای …؟». و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم …

کسی‌سوال‌می‌کند
«به خاطرچه زنده‌ای...؟»
و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم...

#نیما_یوشیج

♥️ @TaranehayPayizii 👈