زندگی را ورق بزن …. هر فصلش را خوب بخوان ….. با بهار برقص …

زندگی را ورق بزن...
هر فصلش را خوب بخوان...

با بهار برقص...
با تابستان بچرخ...
در پاییزش عاشقانه قدم بزن...
با زمستانش بنشین و چایت را به سلامتی
نفس کشیدنت بنوش...

زندگی را باید زندگی کرد ،
آنطور که دلت می گوید...

مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری !

#سیمین_بهبهانی

@TaranehayPayizii