🍃🥀. دیرگاهی ست. که من

🍃🥀
دیرگاهی ست
که من
در دل این شام سیاه
پشت این پنجره
بیدار و خموش
مانده‌ام چشم به راه
همه چشم و همه گوش...

#هوشنگ_ابتهاج

♥️ @TaranehayPayizii 👈