🍃🥀🌺.. غصه‌ها و زخم‌ها فراموش شدنی نیستند …. ما تصور می‌کنیم از یاد برده‌ایم

🍃🥀🌺

غصه ها و زخم ها فراموش شدنی نیستند...
ما تصور می کنیم از یاد برده ایم
اما لحظه ای که فکرش را نمی کردیم همه اون خاطرات برای ما زنده می شوند
انگار تازه اتفاق افتاده اند
تنها راه فراموش کردن این است
که خودمان را به بیخیالی بزنیم
میشه گفت قلبمان را دور بزنیم تا اون خاطرات رو بیاد نیاره و شرایطی فراهم کنیم که فرصتی برای مرور اونها پیدا نکنه.
تنها راه این هست همیشه شاد و خوش باشیم و از هر لحظه ای لذت ببریم حتی در سخت ترین حالت و در بدترین روزِ زندگیمون باید لبخندی داشته باشیم و نزاریم غصه ها یا زخم های بد گذشته زندگی ما را خراب کنند و باعث ناراحتی ما شوند.

#عیسی_دورقی

♥️ @TaranehayPayizii 👈