🍃🥀. آدما خیلی وقته. چیزی رو کشف نمیکنن …

🍃🥀
آدما خیلی وقته
چیزی رو کشف نمیکنن...
اونا هرچی که احتیاج دارنو
از مغازه میخرن!
ولی چون تو مغازه‌ها
دوست نمیفروشن؛
اونا همیشه تنهان...

#آنتوان_دوسنت_اگزوپری

✅ @TaranehayPayizii 👈