🍃🌺🥀.. من تنهایم. بی تو،

🍃🌺🥀

من تنهایم
بی تو ،
هیچ کاری نمی توانم بکنم
دیگر شعر هم نمی توانم بنویسم
و این تنهایی تلخ است
تلخ ؛
مثل نوازنده ای که
با دست های بریده به پیانو می نگرد...

#رسول_یونان

🍀 @TaranehayPayizii 👈