🍃🥀🌺.. کاش دست هات بودم،. کاش چشمهات بودم،

🍃🥀🌺

كاش دست هات بودم،
كاش چشمهات بودم،
كاش دلت بودم.
نه كاش ريه هات بودم
تا نفس هات را در من فرو ببري
و از من بيرون بياوري.
كاش من تو بودم،
كاش تو من بودي.
كاش ما يكي بوديم،
يك نفر دوتايي!

#مصطفی_مستور

🍀 @TaranehayPayizii 👈