🍃🥀. بی تو می‌رفتم؛. می رفتم

🍃🥀
بی تو می رفتم؛
می رفتم
تنها،
تنها
و صبوری مرا،
کوه تحسین می کرد...!

#حمید_مصدق

♥️ @TaranehayPayizii 👈