🍃🥀🌺. قبلا فکر می‌کردم اگه دو نفر. همیشه به هم راست بگن،

🍃🥀🌺
قبلاً فکر می‌کردم اگه دو نفر
همیشه به هم راست بگن،
یعنی عین حقیقت رو بگن،
باید خیلی صمیمی باشن.
ولی الان دیدم که برای
حفظ صمیمیت مجبوری
بعضی جاها دروغ هم بگی...

#ارهان_پاموک

✅ @TaranehayPayizii 👈