اشتباهم این بود. که هرجا رنجیدم. خندیدم،

اشتباهم این بود
که هرجا رنجیدم
خندیدم ،
فکر کردن درد ندارد
ضربه هایشان را محکم تر زدند

# چارلی چاپلین

@TaranehayPayizii