انگار مثلِ ترانه هام لبریزِ احساسی اینگونه بمان، بگذار ترانه ام از تو باشد... #عیسی_دورقی @Eisa_Doraghi اینستاگرام: Https://instagram.com/eisa_doraghi پیام ناشناس: https://telegram.me/dar2delbot?start=send_319NqAP
🍃🥀. در بدترین ما. آنقدر خوبی هست
🍃🥀
در بدترین ما
آنقدر خوبی هست
و در بهترین ما
آنقدر بدی هست
که هیچ یک از ما حق این را نداریم
که از دیگری عیب جویی کنیم...
#ویلیام_شکسپیر
✅ @TaranehayPayizii 👈