🍃🥀. در بدترین ما. آنقدر خوبی هست

🍃🥀
در بدترین ما
آنقدر خوبی هست
و در بهترین ما
آنقدر بدی هست
که هیچ یک از ما حق این را نداریم
که از دیگری عیب جویی کنیم...

#ویلیام_شکسپیر

✅ @TaranehayPayizii 👈