🍃🥀🌺.. وقتی ما بچه بودیم، زمان را ملال آور و پایان ناپذیر می‌دانستیم

🍃🥀🌺

وقتی ما بچه بوديم، زمان را ملال آور و پايان ناپذير می دانستيم. سال ها گذشت تا فهميديم هر ساعت فقط شصت دقيقه است و بعدها ياد گرفتيم همه ی دقيقه ها بدون استثنا سر ثانيه ی شصتم تمام می شود...!

#ژوزه_ساراماگو

✅ @TaranehayPayizii 👈