برای تو چه بگویم؟. بگویم زخمم آنقدر عمیق شده. که می‌توان درآن درختی کاشت

برای تو چه بگویم؟
بگویم زخمم آنقدر عمیق شده
که می توان درآن درختی کاشت
بگویم غمگینم
و مرگ هیچ کاری نمیکند؟

#غلامرضا_بروسان

♥️ @TaranehayPayizii 👈