♡. هر بار هوای رفتن به سرم می‌زند. می‌روم گوشه‌ای تنها می‌نشینم


هر بار هوای رفتن به سرم می‌زند
می‌روم گوشه‌ای تنها می‌نشینم
تا این خیال از سرم بپرد

چرا که می‌دانم اگر بروم
هرگز به اینجا باز نخواهم گشت...

#جمال_ثریا

♥️ @TaranehayPayizii 👈