هر اندازه که. دیگران را شاد کنیم،. به همان اندازه شاد می‌شویم … …

هر اندازه که
دیگران را شاد کنیم ،
به همان اندازه شاد می شویم...

#جی_پی_واسوانی

@TaranehayPayizii