انگار مثلِ ترانه هام لبریزِ احساسی اینگونه بمان، بگذار ترانه ام از تو باشد... #عیسی_دورقی @Eisa_Doraghi اینستاگرام: Https://instagram.com/eisa_doraghi پیام ناشناس: https://telegram.me/dar2delbot?start=send_319NqAP
چه دلنشین ست «دوس داشتن» …. بی اغراق، خیلی چیزها دیگر دست خودمان نیست …
.
چه دلنشین ست "دوس داشتن"...
بی اغراق،خیلی چیزها دیگر دستِ خودمان نیست...
قید و شرطها
اختیارِ زمان
اولویت ها
خوب و یا بد بودن حالَت!!!
و هزاران اما و اگرِ دیگر...
اما چه معجزهی دلچسبی ست؛
آنگاه که توسطِ اویی که دوستش داری؛
پیـدا شوی...♡
#حسین_هاشمیان
♥️ @TaranehayPayizii 👈