چه دلنشین ست «دوس داشتن» …. بی اغراق، خیلی چیزها دیگر دست خودمان نیست …

.
چه دلنشین ست "دوس داشتن"...
بی اغراق،خیلی چیزها دیگر دستِ خودمان نیست...
قید و شرطها
اختیارِ زمان
اولویت ها
خوب و یا بد بودن حالَت!!!
و هزاران اما و اگرِ دیگر...
اما چه معجزه‌ی دلچسبی ست؛
آنگاه که توسطِ اویی که دوستش داری؛
پیـدا شوی...♡

#حسین_هاشمیان

♥️ @TaranehayPayizii 👈