بعد تو. با هر غروبی؛. بی قراری میکنم

بعدِ تو
با هر غـروبی؛
بی قراری میکنم
می نشینم با نبودت
جـمعه داری میکنم...♡

#مریم_قهرمانلو

♥️ @TaranehayPayizii 👈