🍃🥀🌺. سال‌ها گذشت. ما به هم نرسیدیم

🍃🥀🌺
سال ها گذشت
ما به هم نرسیدیم
جای تو اما ، زنی همراه من است
به تو شباهتی ندارد
از تو بهتر نیست
حتی از تو زیباتر نیست...
تنها بخاطر لجاجتم کار به اینجا رسید،
اما ، وقتی موهایش را باز میکند بی اختیار
مثل همیشه تو را صدا میزنم...
و او میخندد
با اشتیاق میپرسد...
رابطه ی بین موهایش و دخترمان چیست..؟! و من هر بار میمیرم...

#پیمان_شمس

♥️ @TaranehayPayizii 👈