🍃🥀. زندگی خالی نیست. مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست

🍃🥀
زندگی خالی نيست
مهربانی هست، سيب هست، ايمان هست.
آری
تا شقايق هست، زندگی بايد كرد...
در دل من چيزی است، مثل يك بيشه نور، مثل خواب دم صبح
و چنان بی‌تابم، كه دلم می‌خواهد
بدوم تا ته دشت، بروم تا سر كوه.
دورها آوايی است، كه مرا می‌خواند...

#سهراب_سپهری

♥️ @TaranehayPayizii 👈