🍃🥀🌺.. من هیچ وقت دل به نبود نمی‌بندم.. درد هم اگر بماند، می‌ترکاند …

🍃🥀🌺

من هیچ وقت دل به نبود نمی بندم.
درد هم اگر بماند، می ترکاند...
روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند.
روز و شب است، روشنی دارد،
تاریکی دارد. پایین دارد بالا دارد،
کم دارد، بیش دارد.
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده،
تمام می‌شود، بهار می‌آید...

#محمود_دولت_آبادی

✅ @TaranehayPayizii 👈