🍃🥀♥️. تصورت که میکنم. دلم ضعف میرود برای شعر،

🍃🥀♥️
تصورت که میکنم
دلم ضعف میرود برای شعر،
شعری از جنسِ "تو"
به نامِ "تو"
سپید برفی من،
در دل این نوشته ها که مرورت میکنم
زیر سرم بلند میشود و
شلوارم دو تا!
قصد تجدید فراش میکنم باز!
تو بعد از شعر شدن هووی خودت میشوی!
چشمت روشن!

#حامد_نیازی

♥️ @TaranehayPayizii 👈