🍃🥀🌺. فرشته آسمونی من. چشماتو نبند

🍃🥀🌺
فرشته آسمونی من
چشماتو نبند
میخواهم همچنان نگاهت کنم
قصه ها از چشمانت بخوانم
موهاتو یواش یواش نوازش کنم
و هر لحظه دوستت💛دارم را بگویم
تو لبخندی هدیه به من می کنی
و باز هم طاعت نمی آورم
بوسه ای از لبهای تو میچینم
لبهایت با اینگونه لبخند زیبایی
مثل همیشه بوسیدنی هستند...
و این قشنگترین اتفاقی هست
که هر شب برایم تکرار می شود...

#عیسی_دورقی

♥️ @TaranehayPayizii 👈