کاش؛. زندگی لنز دوربین داشت. تا ما حداقل برای خوشگل افتادن تو عکس زندگی هم که شده؛

کاش؛
زندگی لنز دوربین داشت
تا ما حداقل برای خوشگل افتادن تو عکس زندگی هم که شده؛
لبخند بزنیم...!

#ساحل_مدرسی

☘ @TaranehayPayizii 👈