من از تمام صبح هایم. فقط همانی را به یاد دارم. که تو در آغوش من

من از تمام صبح هایم
فقط همانی را به یاد دارم
که تو در آغوش من
لبخند می زدی
وگرنه باقی طلوع ها
همگی شب اند بی تو!

#علیرضا_اسفندیاری

@TaranehayPayizii