همیشه فکر می‌کردم. که بدترین چیز توی زندگی اینه. که تنها باشی،

همیشه فکر می‌کردم
که بدترین چیز توی زندگی اینه
که تنها باشی ،
ولی نه ،
حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدم‌هائیه که باعث می‌شن احساس تنهایی کنی...!

#هسلو

@TaranehayPayizii