انگار مثلِ ترانه هام لبریزِ احساسی اینگونه بمان، بگذار ترانه ام از تو باشد... #عیسی_دورقی @Eisa_Doraghi اینستاگرام: Https://instagram.com/eisa_doraghi پیام ناشناس: https://telegram.me/dar2delbot?start=send_319NqAP
همیشه فکر میکردم. که بدترین چیز توی زندگی اینه. که تنها باشی،
همیشه فکر میکردم
که بدترین چیز توی زندگی اینه
که تنها باشی ،
ولی نه ،
حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدمهائیه که باعث میشن احساس تنهایی کنی...!
#هسلو
@TaranehayPayizii