+یعنی خوندن هم بلدی؟. -وقتی سواد دارم، یعنی خوندن هم بلدم. +نه

+یعنی خوندن هم بلدی؟
-وقتی سواد دارم، یعنی خوندن هم بلدم
+نه
-چی نه؟
+سواد نداری
|: -
+اگر سواد داشتی، این همه عشقو میتونستی از چشمام بخونی
نداری، خوندن بلد نیستی
#سیما_امیرخانی
@TaranehayPayizii