🍃🥀🌺.. من می‌تونستم ندیدنت رو تحمل کنم یا نبودن‌های گاه و بی‌گاهت رو.. اما به شنیدن صدات،

🍃🥀🌺

من می‌تونستم ندیدنت رو تحمل کنم یا نبودن‌های گاه و بی‌گاهت رو.
اما به شنیدن صدات،
به حرف زدن باهات معتاد بودم.
من بعد از تو انقدر حرف نزدم
که لال‌مونی گرفتم.
وقتی واسه حرف زدن،
اعتماد یه نفر رو جلب کردی،
انقدر نسبت بهش دور نَایست
که نتونه صداش رو‌ بهت برسونه.
دق می‌کنه

#پویا_جمشیدی

☘ @TaranehayPayizii 👈