♡. رفتنت. آنقدر‌ها هم که فکر میکنی فاجعه نیست


رفتنت
آنقدر‌ها هم که فکر میکنی فاجعه نیست
من مثل بید‌های مجنون ایستاده میمیرم...

#نزار_قبانى
♥️ @TaranehayPayizii 👈