🍃🥀🌺. یکی از خوشی‌های این روز‌های من،. اون چیزی که روزهای من رو خوش می‌کند،

🍃🥀🌺
یکی از خوشی های این روز های من،
اون چیزی که روزهای من رو خوش می کند،
گپ و گفت و گو با هاله است که مثل خودم،
به اندازه خودم بد است.
ما گناهکارها،
ما بدها،
از دیدن همدیگر آرام می شویم،
که تنها نیستیم،
که بدی همه دنیا را گرفته،
اصلا اساسش بدی ست.
انگار باید از همین بدی ها ارتزاق کنی،
انرژی جمع کنی تا بتوانی در کنار خوب ها،
خوب باشی،
آزارشان ندهی...!

#محمد_حسن_شهسواری

✅ @TaranehayPayizii 👈