روزهایمان بےشڪ. مےتواند زیباتر باشند،. اگر تنہا دغدغہء زندگےمان

روزهایمان بےشڪ
مےتواند زیباتر باشند،
اگر تنہا دغدغہء زندگےمان
مہربانے باشد،
جاے دورے نمےرود،
یڪ روز همین نزدیکےها
لبخندمان را چند برابر پس خواهیم گرفت،
شاید خیلے زیباتر...♡
@TaranehayPayizii