آه، آری. چیزهای بدتری از تنهایی وجود دارند،. اما اغلب سالها طول میکشد

آه، آری
چیزهای بدتری از تنهایی وجود دارند،
اما اغلب سالها طول میکشد
تا این را بفهمی
و اکثر اوقات وقتی میفهمی که دیگر خیلی دیر شده است. و هیچ چیز بدتر از خیلی دیر شدن نیست...

#چارلز_بوکفسکی

✅ @TaranehayPayizii 👈