♡. قلبم ریتم پاییز را می‌گیرد. وقتی چشم هایم، از سر دلتنگی،


قلبم ریتمِ پاییز را می گیرد
وقتی چشم هایم،از سرِ دلتنگی،
بی امان، تو را می بارند
وآرزو های بر باد رفته ام
در آسمانِ خاطره ها
اسیرِ طوفانِ غم می شوند
چون حباب می میرند
و عشق؛
آویزان شده از گلویِ صبر
چه صبری می خواهد
در این پاییزِ سرد...
تحملِ تمامِ نیستن ها...
نبودن ها...
نگفتنِ ناگفته ها...

#سمیه_براتی

♥️ @TaranehayPayizii 👈