نه وبلاگ و نه فیسبوک، اینستاگرام که تقریبن هیچ برای من به اندازهی این کانال مواجههی اصیل نیاوردهاند
نه وبلاگ و نه فیسبوک، اینستاگرام که تقریبن هیچ برای من به اندازهی این کانال مواجههی اصیل نیاوردهاند. بعضی وقتها شرمنده میشوم که از گرفتاری پیامهاتان را دیر پاسخ میدهم. اما همین نسبتها و مواجهات است که میتواند ما را پیش ببرد و زنده نگه دارد. و سپاسگزارم از تکتکتان که میخوانید. میبینید. دقت میکنید و بینظر نیستید. با مهر و دوستی. فریاد ناصری