…. نیمی از تختم. نصفی از خواب هایم را
#کتابخانه_شعر
نیمی از تختم
نصفی از خواب هایم را
تصرف کرده ای
و همیشه ،یکی از صندلی هایم را
با من نفس می کشی
با من...
تو یک اشغالگری
با این همه دوستت دارم
ای جزیره ی ناشناخته
که می گذاری
چون نخلی
در تنهایی های تو
پا بگیرم
📓 اوراد حاشا
🖋 فریاد ناصری
🖨 نشر نصیرا_چاپ 93_صفحه 36 و 37
#کتابخانه_شعر
#کتابخانه_شعر
@ketabkhaneh_sher