ما را هنوز اهلیت گفت نیست. ای کاش اهلیت شنودن بودی

ما را هنوز اهلیت گفت نیست. ای کاش اهلیت شنودن بودی. تمام گفتن می باید، و تمام شنودن

#شمس_تبریزی
خدمت دوستانی که از راه نرسیده دیوانها تمام کرده اند و تحقیقات فراوان و مقالات زیادی از نک خامه شان تراویده. عزیزم با چهار تا خط زیر هم نوشتن با یک کتاب و دو کتاب آدمی شاعر نمی شود. شاعری طوری از اطوار فهم است.

@faryad_naseri