…. سپاس ترا ای خدا از این تن درست که در آنم و هم سپاس به‌خاطر این رنجی که داده‌ای

#ثنای_پانزدهم
#صحیفه_سجادیه
#بازنویسی_فریاد_ناصری

سپاس ترا ای خدا از این تن درست که در آنم و هم سپاس به‌خاطر این رنجی که داده‌ای

اگر چه نمی‌دانم سپاس تو در کدام شایسته است

وقتی که با تنی درست و شادمان و گوارایی غذاها به‌ طاعتت توانا بودم

یا به وقتی بیماری که گناهانم را تاراند به وقت درها که پشتم را سبک کرد که تا به یاد بیاورم روزگار خوشی را

فرشته‌ی کاتب برایم اعمال پاک می‌نویسد به وقت بیماری در حالی که تاملی نبوده برای‌شان در دلم نرفته‌اند بر زبانم و نه حتا اندامی رنجور نگشته به انجام‌شان بل‌که همه احسان توست خدایا

بار خدایا خشنودی‌ات را دل خواه من گردان

آسان کن آنچه که بر من نازل شده و پاکم ساز از تیرگی رفته‌ها نابود ساز تاریکی‌های درگذشته‌ام را شیرینی سلامت و گوارایی تندرستی را به من بچشان

از رنجوری بیرونم آر به عفوات از اندوهم به رحمت‌ات در این سختی‌ها گشایشی قرار ده

زیرا تویی که خوبی می‌کنی بی‌دریغ می‌بخشی نعمت‌های فراوان تویی بسیار بخشنده ستوده شده ای دارای بزرگ ای عظیم

@faryad_naseri