امشب به لطف دوستانم حسین هاشمی و سمیه احمدی فرصت شد، نمایشی به نویسندگی و کارگردانی ببینم. نمایش «»

امشب به لطف دوستانم حسین هاشمی و سمیه احمدی فرصت شد، نمایشی به نویسندگی و کارگردانی #آرش_عباسی ببینم. نمایشِ «#نویسنده_مرده_است». جدا از لذت تماشا که از بازی #لادن_مستوفی و آرش عباسی بردم قوت پویای نمایشنامه هم مثال زدنی‌ست. همه‌ی این‌ها اما به کنار دیدار دوباره‌ی آرش عباسی و ‌کارش پرتم کرد به ۱۸-۱۷ سال پیش وقتی که همه‌مان تازه جوان بودیم و در حال جوانه زدن. من هم نمایش‌هایی کار کردم اما شعر، دل و سرم را برد و آرش عباسی با تئاتر و نمایش‌نامه رفت. از آن سال‌ها دیگر کاری از او ‌ندیده بودم تا امروز که دیدم «نویسنده مرده است»
#فریاد_ناصری
@Faryad_naseri