بر هر کسی که در جهان ستم برود. صدای ما باید بلند شود …مجرم را به سزایش برسانید
بر هر کسی که در جهان ستم برود
صدای ما باید بلند شود.
مجرم را به سزایش برسانید
نه با روشهای وحشیانه
راستی دست دزدان بزرگ را چرا نمیبرید.
بر هر کسی که در جهان ستم برود
صدای ما باید بلند شود.
مجرم را به سزایش برسانید
نه با روشهای وحشیانه
راستی دست دزدان بزرگ را چرا نمیبرید.