بعد از انیس العشاق چهل ناموس ضیا نخشبی را خواهم خواند. ولی راه نظر دادن باز است

بعد از انیس العشاق چهل ناموسِ ضیا نخشبی را خواهم خواند. کتابی‌ست در منقبت اعضای بدن در چهل بخش (ناموس)، من از این راه‌کارهای نظرسنجی بلد نیستم. ولی راه نظر دادن باز است.
@faryad_naseri