صحبتی با یکی از دوستان داشتیم در تفاوت فیس‌بوک و ایسنتاگرام و تلگرام

صحبتی با یکی از دوستان داشتیم در تفاوت فیس‌بوک و ایسنتاگرام و تلگرام. ایشان بیشتر بر این بعد از تفاوت تاکید داشتند که آنجا امکان پیام‌گذاری هست و مشارکت در کانال تلگرامی نه. گفتم که نشانی خودم را گذاشته‌ام و راه بحث و نظر باز است. دوستان هر کدام در هر موردی از مطالب نقد و نظری داشتند بفرستند حتمن درج خواهد شد. برای من اما این بعد از تفاوت مهم است که آنجا در سلطه‌ی اعداد دوستانت نمی‌دانستی که واقعن خوانده می‌شوی یا نه؟ این جا لااقل می‌دانی این تعدادی که هستند مایل‌اند که بخوانند حالا دیر یا زود. اصل خواندن است نه همین‌طور در شمار اعداد دوستان هم بودن.
ارادتها